دنیا کے 10 امیر ترین آدمی

راولپنڈی (ویب ڈیسک ) یہاں ہم نے آپ کی معلومات کے لیے دنیا کے 10 امیر ترین آدمی 2023-2024 کو اپ ڈیٹ کیا ہے جسے حال ہی میں بلومبرگ بلینیئرز انڈیکس نے اپ ڈیٹ کیا ہے، یہاں ہم نے دنیا کے ہر امیر ترین آدمی 2023 کو اپ ڈیٹ کیا ہے۔ اس سے متعلق معلومات ادا کر دی گئی ہیں۔

ایلون مسک:

ایلون مسک، جو 190 بلین ڈالر کی مجموعی مالیت کے ساتھ پہلے نمبر پر برقرار ہیں۔ اگر ہم ان کی موجودہ الیکٹرک کار کمپنی ٹیسلا کی مارکیٹ ویلیو کے بارے میں بات کریں تو یہ تقریباً 800 بلین ڈالر ہے۔

برنارڈ آرناولٹ اینڈ فیملی:

برنارڈ آرناولٹ اینڈ فیملی، جن کے اثاثوں میں ایک اندازے کے مطابق $144 بلین کا قبضہ ہے، دنیا کے دوسرے امیر ترین افراد کی فہرست میں ٹاپ 10 Richest Man In The World 2023-2024 میں شامل ہے۔

گوتم اڈانی اینڈ فیملی:

گوتم اڈانی اینڈ فیملی جو 133 بلین ڈالر کے اثاثوں کے مالک ہیں۔ گوتم اڈانی نے توانائی کی صنعت، ایرو اسپیس انڈسٹری، لاجسٹک سیکٹر، زراعت کے شعبے وغیرہ میں بھی اپنی دولت کی سرمایہ کاری کی ہے۔ اس کے نتیجے میں، اڈانی اینڈ فیملی ایشیا کے امیر ترین افراد بن گئے ہیں۔

جیف بیزوس:

جیف بیزوس جو کہ 114 بلین ڈالر کی دولت کے ساتھ دنیا کے چوتھے امیر ترین شخص کی فہرست میں شامل ہیں، اس وقت ایمیزون کے بانی ہیں۔

 بل گیٹس:

اسی طرح 107 بلین ڈالر کے مالک بل گیٹس 2023 کی دنیا کے امیر ترین آدمی کی فہرست میں پانچویں نمبر پر آتے ہیں۔ مائیکروسافٹ کی بنیاد 1975 میں بل گیٹس نے رکھی تھی۔

وارن بفیٹ:

وارن بفیٹ 100 بلین ڈالر کی مجموعی مالیت کے ساتھ آٹھویں نمبر پر ہیں۔ وارن بفیٹ برکشائر ہیتھ وے کے چیئرمین ہیں۔ 60 سے زائد فرموں کے مالک ہیں، جن میں DuraCell Insurance Company، Zico Dairy، Queen Food Chain، وغیرہ اہم ہیں۔

لیری ایلیسن:

لیری ایلیسن، جن کی مجموعی مالیت 90.9 بلین ڈالر ہے، دنیا کے 2023-2024 کے ٹاپ 10 امیر ترین آدمیوں میں ساتویں نمبر پر ہے۔ اوریکل کی بنیاد 1977 میں لیری پیج نے رکھی تھی۔ تاہم، وہ تین ملین شیئرز حاصل کر کے پہلے ہی سرمایہ کاری کر لینے کے بعد ٹیسلا بورڈ آف ڈائریکٹرز کا رکن بن گیا۔

مکیش امبانی:

مکیش امبانی 89 بلین ڈالر کی مجموعی مالیت کے ساتھ آٹھویں نمبر پر، ریلائنس کمپنی اور آئل اینڈ گیس ریٹیل اور ٹیلی کام کمپنی جیو کے بانی، مختلف صنعتوں میں اپنی برتری برقرار رکھے ہوئے ہیں۔

 لیری پیج:

دنیا میں نویں پوزیشن گوگل کے شریک بانی اور دنیا کے امیر ترین شخص لیری پیج کے پاس ہے جس کی تخمینہ لگ بھگ 81.4 بلین ڈالر کی دولت سیارہ کے وسائل اور خلائی تنظیم کے ساتھ سرمایہ کاری کی گئی ہے۔

سٹیو والمر:

اسی طرح، دنیا کے امیر ترین آدمی 2023 کے تحت، سٹیو والمر 79.7 بلین ڈالر کے اثاثوں کے ساتھ دسویں نمبر پر ہیں۔

Worth

Billionaire

RichestPeople2023

You might be interested in