سوئٹزرلینڈ جدت میں دنیا کا اول ملک

سوئٹزرلینڈ جدت میں دنیا کا نمبر ایک ملک ہے۔ یہ مسلسل 13 ویں سال ہے کہ سوئٹزرلینڈ کو کاروبار کرنے کی اپنی پالیسیوں اور پیٹنٹ کی درخواستوں کے پیمانے کی وجہ سے پہلے نمبر پر رکھا گیا ہے۔ اس کے عالمی معیار کے تحقیقی ادارے اور ہنر مند افرادی قوت جدت کو فروغ دینے میں کلیدی اجزاء ہیں۔
سویڈن اس سال امریکہ سے اوپر دوسرے نمبر پر ہے۔ سویڈن نے کاروباری نفاست، علم سے بھرپور روزگار، اور فی کس محققین میں شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔
جبکہ امریکہ مجموعی طور پر تیسرے نمبر پر ہے، اس نے وینچر کیپیٹل، عالمی کارپوریٹ ریسرچ اینڈ ڈیولپمنٹ (R&D) سرمایہ کاروں اور کل یونیکورن ویلیو میں سب سے زیادہ اسکور دیکھے۔ اپریل 2023 تک 1,206 عالمی یونیکورنز میں سے، امریکہ میں 54% ہیں ۔ یونی کارن کمپنیاں وہ ہیں جو اسٹاک مارکیٹ میں درج کیے بغیر $1 بلین کی قیمت تک پہنچ جاتی ہیں ۔
سنگاپور ایشیا میں سب سے اوپر ہے۔ ایک مالیاتی مرکز اور عالمی جدت پسند دونوں کے طور پر، سنگاپور نے حکومت کی تاثیر، وینچر کیپیٹل کی وصولی، اور کاروبار کے لیے استحکام پر سختی سے درجہ بندی کی۔
برازیل (49 ویں) لاطینی امریکہ میں سب سے اوپر، جبکہ ماریشس (57 واں) سب صحارا افریقہ میں سب سے اوپر درجہ بندی کرنے والا ملک تھا۔

You might be interested in