معروف اداکار اور عوامی شخصیات بھی پاک افواج کی حمایت میں بول پڑے

اہم شخصیات :

شوبز انڈسٹری سے وابستہ اہم شخصیات نے موجودہ حالات کے تناظر میں اپنے خیالات کا اظہار  کرتے ہوئے پاک فوج کی حمایت کر دی۔

سنیئر اداکار جاوید شیخ نے کہا کہ پاک فوج پاکستان کی آن، شان اور جان ہے، ہم سب اپنی افواج پر فخر کرتے ہیں، ہم گھروں میں سکون سے سوتے ہیں کیونکہ پاک فوج سرحدوں کو محفوظ بناتے ہیں۔

معروف ٹی وی میزبان، اداکار اور گلوکار فخر عالم نے کہا کہ مجھے پاکستان کی فوج پر فخر ہے، پاکستان زندہ باد۔

اداکار ہمایوں سعید نے بھی پاک فوج سے محبت کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان آرمی ہمارا فخر ہے اور ہم پاکستان آرمی کے ساتھ کھڑے ہیں۔دوسری جانب کمرشل پائلٹ فاطمہ نے کہا کہ احتجاج سے کسی نے نہیں روکا لیکن جلاؤگھیراؤ، توڑ پھوڑ بالکل غلط ہے۔

اداکار فہد مصطفی کا کہنا ہے کہ پاک فوج کے خلاف نفرت پاکستان سے دشمنی کو پناہ دینے کے مترادف ہے، جو ان لاتعداد شہریوں کے مشترکہ جذبات کی عکاسی کرتا ہے جو فوج کو اپنے عزم اور بہادری کا احترام کرتے ہیں۔

حیدرآباد کی 34 سالہ پہلی خاتون کمرشل پائلٹ سیدہ سلویٰ فاطمہ کا کہنا تھا کہ احتجاج بلا مقابلہ ہوا، پھر بھی املاک کو نقصان پہنچانا بالکل غلط ہے۔

پاکستانی مخیر، رمضان چھیپا نے کہا: ’’اپنی جائیداد کو آگ لگانے کا کوئی جواز نہیں ہے‘‘۔

سابق ٹیسٹ کپتان شاہد خان آفریدی کا کہنا تھا کہ پاک فوج کی بہت قربانیاں ہیں، پاک فوج اس ملک کی حقیقت ہے،فوج نہ ہو تو ہمیں پتہ چلے کہ آزادی کیا ہوتی ہے۔ ان کا کہنا تھا کہ آزادی کے حوالے سے کشمیریوں سے اور فلسطینیوں سے پوچھیں کہ آزادی کیا ہوتی ہے، ہمیں اپنی فوج کے ساتھ کھڑا ہونا ہے، ہمیں اپنے بچوں کو دنگا فساد کے حالات سے دور رکھنا چاہیے ہمیں ترقی اور کامیابی کے سفر کو لے کر آگے چلنا ہے۔

سابق قومی کرکٹر سلمان بٹ اور معزز فیشن ڈیزائنر حسن شہریار ان لوگوں میں شامل ہیں جنہوں نے ملک کے دفاع میں پاک فوج کی خدمات کو سراہا۔اپنی آواز کی حمایت کے ساتھ ساتھ فنکار برادری نے بھی پاک فوج کے ساتھ اپنی محبت اور تشکر کا اظہار کیا۔

شہدائے پاک فوج کے اہل خانہ:

شہدائے پاک فوج کے اہل خانہ نے ملک کے موجودہ حالات کے تناظرمیں پیغام جاری کیا ہے۔کیپٹن سلمان سرور شہید کے والد کا کہنا ہے کہ ہر پاکستانی خون کے آنسو رو رہا ہے، شہداء کےخاندان ایک دوسرے سے مل کر رو رہےہیں، ہم نے کس کیلئے اپنے بچوں کو قربان کیاہے؟ یہ سب جس نےبھی کیا ہے اُسے چھوڑنا نہیں چاہیے۔کیپٹن بلال سلیم شہید کی والدہ نے کہا کہ جس وقت یہ حملہ ہوا تو دل خون کے آنسو رو رہا تھا، انہوں نے کیسے جرأت کی ہماری خوبصورت یادگار کو جلانےکی، اللہ خود ہی ان کو عبرتناک سزا دے گا۔کیپٹن کاشان نویدشہید کی والدہ نے کہا کہ ہمارے بچے قربانیاں دے کر ملک کو بچانے کی کوشش کر رہےہیں، جو قومیں اپنےمحسنوں کو بھولتی ہیں اُن کا اللہ ہی حافظ ہے، ہم تو پہلے ہی بہت زخم خوردہ ہیں۔کیپٹن منان الحسن شہید کے والد نے کہا کہ ہمارےبچوں نے اس ملک کےلیےجانیں قربان کیں۔

WeStandWithPakArmy

ShowbizIndustry

PakArmyZindabad

PakistanArmy

You might be interested in