پاکستان کی 11 سب سے زیادہ فالو کی جانے والی مشہور شخصیات

سوشل میڈیا ایپس کے ساتھ ڈیجیٹل دور نے مشہور شخصیات اور ان کے مداحوں کے درمیان فاصلوں کو ختم کر دیا ہے۔ سوشل میڈیا کی دنیا نے اس بات کا بیرومیٹر مکمل طور پر تبدیل کر دیا ہے کہ ایک مشہور شخصیت کتنی مشہور ہے، پرانے زمانے کے مقابلے جب ستاروں کی بہت زیادہ فین فالوونگ صرف ان کے کام کی بنیاد پر ہوتی تھی۔ یہی وجہ ہے کہ آپ ان مشہور شخصیات کو سوشل میڈیا پر لاکھوں کی تعداد میں فالو ہوتے دیکھ سکتے ہیں۔ ہر سال سوشل میڈیا پر سب سے زیادہ فالو کی جانے والی مشہور شخصیات کی ایک تازہ ترین فہرست سامنے آتی ہے۔ اس سال بھی، ہم نے سوشل میڈیا سائٹس پر سب سے زیادہ فالو کی جانے والی مشہور شخصیات کی فہرست تیار کی ہے۔

عاطف اسلم: 45 ملین فالورز

پاکستانی میوزک انڈسٹری کے او جی اور لیجنڈ عاطف اسلم کسی تعارف کے محتاج نہیں۔ گلوکار کے تمام سوشل میڈیا ایپس اور سائٹس پر تقریباً 45 ملین فالوورز ہیں۔ عاطف اسلم کے دنیا بھر میں لاکھوں مداح ہیں ان کی خام، مستند آواز کی وجہ سے جس نے انہیں بڑے پیمانے پر مقبول بنایا ہے۔ حال ہی میں انہوں نے ڈرامہ سیریل سنگِ ماہ میں اداکاری کے ذریعے اداکاری کا جوہر دیا ہے اور ان کے مداح انہیں ایک نئے اوتار میں دیکھ کر بے حد خوش ہیں۔ عاطف اسلم کے مداحوں کی تعداد بہت زیادہ ہے لہذا مختلف سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر ان کے پرستاروں کی تعداد میں کمی یہ ہے۔

فیس بک: 23M

ٹویٹر: 1.4M

انسٹاگرام: 6.7M

YouTube: 2.77M

Spotify: 9.5M

ٹک ٹاک: 167k

تقریبا: 45M

علی ظفر: 20 ملین فالورز

علی ظفر نے اپنے گلوکاری کیرئیر کا آغاز ’’چنو کی آنکھ میں‘‘ سے کیا اور پھر انہیں پیچھے مڑ کر نہیں دیکھنا پڑا۔ انہوں نے اپنے میوزک کیریئر کے ساتھ ساتھ بالی ووڈ میں اداکاری کے کیریئر میں تاریخ رقم کی جس نے انہیں ہندوستانی فلم انڈسٹری میں مشہور ناموں کے ساتھ مرکزی کردار ادا کیا۔ ان کے مداحوں کی تعداد صرف پاکستان میں نہیں ہے، بلکہ ان کے سوشل میڈیا پر دنیا بھر میں پھیلے ہوئے مداحوں کی بھرمار ہے۔ یہاں تمام سوشل میڈیا سائٹس پر ان کے فینڈم کی مکمل خرابی ہے۔

فیس بک: 5.4 ملین

انسٹاگرام: 5.5 ملین

ٹویٹر: 3.2 ملین

ٹک ٹاک: 946K

یوٹیوب: 1.7 ملین

Spotify: 2.8M

تقریباً: 20 ملین

ماہرہ خان: 18 ملین فالورز

پاکستانی انٹرٹینمنٹ انڈسٹری کا مقبول چہرہ، ماہرہ خان اپنے مداحوں کی طرف سے سب سے زیادہ فالو کی جانے والی اداکارہ کے طور پر تیسرے نمبر پر ہیں۔ ڈرامہ سیریل ہمسفر میں خراد کی کردار کشی کے لیے مشہور ماہرہ خان نے بیک ٹو بیک ہٹ ڈرامے دے کر تاریخ رقم کی اور لکس اسٹائل ایوارڈز سمیت تعریفیں جیتیں۔ اس کے سوشل میڈیا پلیٹ فارمز اکثر اس کے آنے والے پروجیکٹس، شوٹس اور اس کے بیٹے اور دوستوں سمیت اس کے خاندان کے ساتھ اس کی ذاتی زندگی میں جھانکتے ہیں۔ مختلف سوشل میڈیا ایپس پر اس کے فین فالوونگ کی ایک خرابی یہ ہے۔

فیس بک: 5.4 ملین

ٹک ٹاک: 109k

انسٹاگرام: 9.5 ملین

ٹویٹر: 2.9 ملین

تقریبا: 18M

عائزہ خان: 13 ملین فالورز

عائزہ خان سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر سب سے زیادہ فالو ہونے والی مشہور شخصیت کے طور پر راج کرتی ہیں۔ پچھلے سال اس نے 10 ملین کو عبور کر کے تاریخ رقم کی۔ ایک ایسا ریکارڈ جو وہ کسی بھی پاکستانی مشہور شخصیت کے لیے پہلا تھا جسے ایک بار پھر خود اور 12 ملین نے توڑ دیا ہے۔ خان کی سوشل میڈیا فیڈز ان کی شوٹنگ مہمات سے بھری ہوئی ہیں، شوہر دانش تیمور اور بچوں کے ساتھ ان کی ذاتی زندگی میں جھانکنا، اور سیٹ پر ڈرامہ شوٹ شینیگنز۔ صرف انسٹاگرام ہی نہیں، عائزہ خان کے تقریباً 13 ملین فالوورز ہیں جن میں دیگر سوشل میڈیا ایپس بھی شامل ہیں۔

انسٹاگرام: 12M

فیس بک (غیر تصدیق شدہ صفحہ): 519k

ٹویٹر: 27k

ٹک ٹاک: 163k

تقریبا: 13M

ماورا حسین: 13 ملین فالورز

ماورا حسین نے اپنے اداکاری کیرئیر کا آغاز اے کھچڑی پلس کے سالسا سے کیا۔ ایک تمنا لہسل سی میں نادیہ، آہستہ آہستہ میں حیا، اور سبات میں عنایہ حسین کے سب سے مشہور کرداروں میں سے ہیں۔ تعلیم کے اعتبار سے وکیل، ماورا حسین نے اداکار ہرش وردن رانے کے ساتھ فلم صنم تیری کسم میں اپنی اداکاری کی شروعات کے ساتھ بالی ووڈ میں قدم رکھا۔ ماورا حسین کو تمام سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر 13 ملین کی فین فالوونگ حاصل ہے جو ان کے محدود پراجیکٹس کے پیش نظر ایک بہت بڑا کارنامہ ہے۔ آئیے سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر اس کے مداحوں کی تعداد کو توڑ دیں۔

انسٹاگرام: 7.8 ملین

فیس بک: 2.5 ملین

ٹویٹر: 2 ملین

تقریبا: 13M

سارہ خان: 12 ملین فالورز

سارہ خان جو گلوکار فلک شبیر سے شادی کے بعد سارہ فلک کے نام سے بھی جانی جاتی ہیں ان کی مداحوں کی تعداد 12 ملین ہے۔ سارہ خان کے اداکاری کیرئیر کا آغاز باری اپا میں چھوٹے کردار سے ہوا اور ڈرامہ سیریل سبات میں میرال کا مضبوط کردار ادا کرکے نئی بلندیوں کو چھو لیا۔ جب وہ اپنی شادی شدہ زندگی اور ایک بچے کے حوالے سے مصروف تھیں، ہم بہت جلد سارہ خان کو نئے ڈرامہ سیریل وبال میں ایک بہت ہی الگ کردار میں دیکھیں گے۔انسٹاگرام: 9.6 ملین

فیس بک: 1.8 ملین

Tiktok: 568k

تقریباً: 12 ملین

منال خان: 12 ملین فالورز

جڑواں بہنیں ایک طویل عرصے سے انسٹاگرام پر راج کر رہی ہیں۔ منال خان نے اپنا کیرئیر ایمن سے کچھ دیر بعد شروع کیا لیکن انٹرٹینمنٹ انڈسٹری میں خود کو یکساں طور پر قائم کر لیا ہے۔ اس نے اپنی اداکاری کا آغاز “کاش میں تیری بیٹی نہ ہوتی” سے کیا اور پھر پیچھے مڑ کر نہیں دیکھا۔ منال کے مداحوں کی تعداد 12 ملین ہے۔انسٹاگرام: 9.4M

فیس بک (غیر تصدیق شدہ صفحہ): 2.5 ملین

Tiktok:70k

تقریباً: 12 ملین

ایمن خان: 11 ملین فالورز

ایمن خان انسٹاگرام کی فہرست میں 11 ملین فالوورز کے ساتھ دوسرے نمبر پر ہیں۔ اپنی انڈسٹری سے تعلق رکھنے والی دیگر مشہور شخصیات کے مقابلے، بہت چھوٹی عمر میں، ایمن خان کی مداحوں کی بہت بڑی تعداد ہے۔ اگرچہ منیب بٹ سے شادی اور بعد میں ایک بچہ ہونے کے بعد، وہ شاید ہی ڈراموں میں نظر آئیں، سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر ان کی مقبولیت مسلسل بڑھ رہی ہے۔

انسٹاگرام: 10.7ملین

ٹویٹر: 10k

ٹک ٹاک: 363k

تقریبا: 11M

سجل علی: 10 ملین فالورز

پاکستانی انٹرٹینمنٹ انڈسٹری کے بہترین اداکاروں میں سے ایک، او جی سجل علی تمام سوشل میڈیا سائٹس پر 10 ملین فالوورز کی مضبوط بنیاد کے ساتھ کھڑے ہیں۔ اس نے اپنی عمدہ اداکاری سے پاکستانی انڈسٹری کو منوا لیا، فلم MOM میں سری دیوی کے ساتھ اداکاری کرکے بالی ووڈ میں اپنا نام پیدا کیا، اور اب وہ ہالی ووڈ میں “واٹز لو گوٹ ٹو ڈو ود اٹ” سے ڈیبیو کرنے کے لیے تیار ہیں۔

فیس بک (غیر تصدیق شدہ اکاؤنٹ): 419K

انسٹاگرام: 9 ملین

ٹویٹر: 206k

ٹک ٹاک: 56k

تقریباً: 10 ملین

اقرا عزیز: 10 ملین فالورز

اقرا عزیز حسین ایک پاکستانی اداکارہ ہیں جو بنیادی طور پر اردو ٹیلی ویژن میں کام کرتی ہیں۔ اس نے اپنی اداکاری کا آغاز 2014 میں کسے اپنا کہیں میں ایک معاون کردار شانزے کے ساتھ کیا۔ عزیز کو مومنہ دورید کی فلم سنو چندا میں شوخ اجیہ کا کردار ادا کرنے کے لیے بڑے پیمانے پر پہچانا جاتا ہے جس نے انھیں کئی ایوارڈز حاصل کیے جن میں لکس اسٹائل ایوارڈز برائے بہترین اداکارہ مقبول ہوئیں اور انھیں اپنی اداکاری کے لیے تنقیدی پذیرائی ملی۔ اداکار نے یاسر حسین سے شادی کی ہے اور ان کے ساتھ ایک لڑکا بھی ہے۔

فیس بک غیر تصدیق شدہ اکاؤنٹ: 138k

انسٹاگرام: 8.8M

ٹک ٹاک: 272k

یوٹیوب: 671k

ٹویٹر: 40k

تقریبا: 10M

فیروز خان: 9 ملین فالورز

فیروز خان، جنہوں نے انٹرٹینمنٹ انڈسٹری میں اپنا مقام مضبوط کیا ہے، وہ پیچیدہ کرداروں کو آسانی سے ادا کرنے کے خواہشمند ہیں، اور وہ یہ کام بہت اچھے طریقے سے کرتے ہیں۔ خانی، گل رعنا، عشقیہ، خدا اور محبت جیسے ڈرامے، اور اُشنا شاہ کے مقابل ان کا حالیہ جاری پروجیکٹ حبس ان کے مداحوں کے دل پگھلنے کی بجائے سب کے دل جیت رہے ہیں۔

انسٹاگرام: 6.9 ملین

فیس بک: 1.5M

ٹک ٹاک: 261k

ٹویٹر: 386k

تقریباً: 9 ملین

You might be interested in